jesussimon
  • Φωτογραφίες Contorna do Mosteiro de Oseira (Cea)

Σύνολο σημείων 355

Uploaded 2 Μαΐου 2010

Recorded Μαΐου 2010

3,4
6,8
13,67 χιλιόμετρα

6780 εμφανίσεις, 143 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Oseira, Galicia (España)

Este recorrido circular non sinalizado polos arredores do mosteiro de Oseira (concello de Cea) discorre por camiños tradicionais e corredoiras, permitíndonos coñecer o verde e frondoso val do río Oseira.
Comezamos a nosa andaina a carón do mosteiro fundado no ano 1.137 e baixamos cara a área de lecer de Cosledo onde atravesamos o río Oseira por unhas poldras, para logo seguir por un camiño que vai contornando a antigo muro do eido do mosteiro. Antes de chegar a estrada subimos a aldea de Ventela con súas vellas casas de pedra e de aquí ao cruzamento co Camiño de Santiago na estrada a Oseira. Toca agora andar uns catrocentos metros por asfalto para acadar Pieles, que atravesamos a dereita pasando por seu núcleo de casas de patín.
Por un sombrío camiño flanqueado por carballos, baixamos a procura do río Mirela e, logo de pasalo, un camiño empedrado sitúanos en Betar. Pola parte de arriba da aldea imos a tomar un camiño entre monte baixo e despois de pasar por O Río mergullámonos noutra carballeira e espéranos San Martiño, con seu forno comunal, e desde aquí, se queremos acortar o percorrido, podemos xa ir directamente ao mosteiro.
Nos continuamos o roteiro por unha fermosa corredoira que sobe pola esquerda e que vaise cruzar co Camiño de Santiago, por onde baixamos ata atoparnos coa estrada, e neste punto, de novo, se estades cansos, podedes seguir polo Camiño de Santiago ata o mosteiro que está a uns cincocentos metros.
Como temos ganas de seguir coñecendo a contorna, proseguimos pola estrada arriba uns trescentos metros e na curva collemos o camiño que se mete a dereita e que nos conduce a Casanova e a Áspera con boas vistas sobre o verde val.
en Áspera viramos a dereita para atravesar outra vez o río Oseira por unha pontella e subimos por unha congostra entre muros de pedra das leiras. Chegados a estrada que vai a Villanfesta, baixamos por ela uns catrocentos metros e tomamos o camiño a esquerda que nos conduce a ribeira do río Oseira e desde aquí acompañomolo río a sombra da arboreda de ribeira ata acadarnos de novo a fermosísima área de lecer de Casledo e logo o mosteiro.

Picnic

01-MAY-10 11:56:38

8 αξιολογήσεις

Una ruta cada día 21 Φεβ 2015

Hola, Jesús! Cuánto puede durar aproximadamente?

jesussimon 21 Φεβ 2015

Hola.

Depende de la calma con que la hagas, pero calcula de 3 a 4 horas. Que la disfrutes.

Saludos de Suso.

Una ruta cada día 28 Φεβ 2015

Hola de nuevo, Suso! Muchas gracias por tu respuesta anterior! Otra pregunta: el río que aparece en el mapa pone Río Oseira, pero tú pusiste Río Mirela, y eso?

jesussimon 28 Φεβ 2015

Hola, "Una ruta cada día".

Tienes toda la razón, es el río Oseira. Corrijo el nombre.

Muchísimas gracias por la rectificación.

Una ruta cada día 31 Μαρ 2015

Hola de nuevo!
    Ya hicimos el sendero y nos gustó mucho! En realidad, me gustan mucho las rutas que tú compartes. Muchas gracias!!!
    Natalia.

Una ruta cada día 31 Μαρ 2015

Por cierto, dos detalles: uno, que el horno comunitario está restaurado (acabo de rever tus fotos y me di cuenta) y otro, para los que vayan a hacer la ruta próximamente, hay caminos que están completamente anegados, con lo cual hay que ir por campos paralelos y/o mojarse un poquito (hay que llevar buen calzado impermeable) ah, y en la zona de monte, en algún punto el camino está muy cerrado por los tojos, pero bueno, nosotros pasamos. Eso si, un bastón ayuda tanto para apoyarse cuando caminas/saltas por las zonas anegadas como para apartar los tojos. La ruta en general, preciosa, sobre todo si se remata con una visita guiada al monasterio!

jesussimon 1 Απρ 2015

Hola, Natalia.
    Gracias por tu amable comentario y por completar la información.