DOMAJOSA.

5,8
11,57 χιλιόμετρα

37 εμφανίσεις, 1 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Collbató, Catalunya (España)

Sortim del Carrer de la Drecera, i comencem a pujar per la Drecera del Fra Garí, seguint les marques del GR. hi ha un punt, que a mà dreta marcat amb marque grogues i blanques, ressegueix mès aeri la Drecera del Fra Garí, noslatres seguim, rectes fins a arrivar al camí Vell de Colbató al Monestir, on hi ha una Senyera pintada a la roca.Seguim el camí cap a Sant Joan i un cop arrivats fem uns metres més, per esmorzar al Plà de les Tarantules, on arriva el funicular de SAnt Joan. Després d'esmorzar, pel camí de les ermites, que duu al Monestir, baixem fins a trovar el amí de SAnt Miquel, que troba els camins de les Bateries i el de les Feixedes, que es el que agafem nosaltres. Hi conflueixen 3 GR's, el 5-6-172. Continuem baixant i baixant, molt pedregós, fins que ja en plà, arrivem a les Coves de Collbató i Collbato.
Salut i molt bé les germanes Carrasquero.
Visca per elles !!!!
S'han portat com campiones...