1,6
3,2
6,47 χιλιόμετρα

32 εμφανίσεις, 3 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Santa Coloma de Cervelló, Catalunya (España)

Sortida desde el parquin de Cesalpina, agafant la pista de Sant Antoni, GR-92, i fets uns 500 metres, agafem un corriol que surt a mà dreta i puja a la muntanya de davant de Sant Antoni ( No te nom ) i surt per una baixada molt pronunciada, de nou al Gr-92, al costat del Plà o Plaça de les Bruixes. Seguim pel Gr, fins a trovar en una corba a mà esquerra, un altre corriol, que l'agafem recte. Aquest corriol, molt maco, es un SL, Sender Local i, a estones sembla que estiguis en alguna selva tropical, acaba sortint al cap damunt de l'urbanització de Can Tarrida a Sant Vicenç. En aquest punt, em arrivat un altre cop a la pista del GR-92 i l'agafem a mà esquerra, per començar a pujar de nou. Uns 300 metres més amunt, agafem a mà dreta, la pista que comença a pujar ja cap al Motpedrós, molt ben senyalitzada, que acaba arrivant sempre en una pujada moderada a Sant Antoni. Després ja baixem un altre cop cap a Cesalpina on acabem esmorzant al Restaurant Els Manyos.