marcelariadna

3,2
6,4

0 εμφανίσεις, 0 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Giannakochóri, Central Macedonia (Greece)

Description in catalan and English

(Catalan) - Bonica excursió que ens porta a les Cascada de Metamorfosi.
La primera pujada es fa en zona de sol un tros al principi, després ja t'endinsses en el bosc i no toca el sol.
En general l'excursió transcorre tot en zona ombrívola. Fins i tot en algun punt proper a l'aigua hem passat fred.
Hem anat trobant tortugues al llarg del camí i les hem pogut veure de ben aprop i fins i tot tocar (amb respecte, és clar).
Els nens i nenes acostumats a la muntanya la poden fer perfectament.
Després de desnivell inicial tota la passejada és molt plana.
L'excursió inicial que vaig trobar no feia tota la pujada de cop però hem valorat que valia la pena fer la pujada tota al pcincipi I no haver de patir una baixada final amb molt de desnivell.
Valoreu vosaltres mateixos.
Bona ruta 🤘.

(English) - A beautiful excursion that takes us to the Metamorphosis Waterfall.
The first climb takes place in a sunny area at the beginning, then you get into the forest and do not touch the sun.
In general the excursion passes everything in a shady area. Even at some point, near the water, we have been cold.
We have found turtles along the way and we have been able to see them very close and even touch (with respect, of course).
Boys and girls accustomed to the mountain can do it perfectly.
After initial unevenness the entire walk is very flat.
The initial excursion that I found was not making the whole climb first but we have valued that it was better doing the whole climb at the beginning and not having to suffer a final descent with a lot of unevenness.