Kubala

5,1
10,26 χιλιόμετρα

111 εμφανίσεις, 2 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Benigànim, Valencia (España)

Temps total: 2:15:32
Temps en moviment: 1:53:46
Dificultat: 30HKG Fàcil

Ruta per asfalt que uneix les poblacions de Benigànim i Quatretonda, la ruta és fàcil ja que no té quasi desnivell i son 10kms.

Eixim desde el carrer l'Empedrat de Benigànim, enfront de la tenda Tien 21, a pocs metres trobarem el llavador i uns pocs metres més endavant l'esglèsia de Beniganim.

Eixim de Benigànim pel camí de la Torreta, primer el camí és d'asfalt i després passarà a ser de terra, caminarem per les ortes, ens acostarem a la Torreta per no arribarem a ella, a mesura que avancem baixarem a un barranquet que tenim que creuar, un poc més endavant apareixerà de nou l'asfalt, passarem per davant de la casa de la Torreta.

Uns 200 metres més endavant tindrem que creuar la carretera CV-610 que comunica Quatretonda i Xàtiva, el camí passa per l'ecoparc i acaba a l'entrada de Quatretonda a on està la cooperativa de vi.

Creuarem Quatretonda, passarem per davant de l'esglèsia i quan eixim de la població agafarem el camí Rosament, farem al voltant 1,5kms i hi ha que tindre en compte el wp dreta, el camí que agafarem ens portarà als bous de la ramaderia Benavent, baixarem al barranc de Benigànim i pel camí Gandia eixirem de nou a Benigànim.

χώρος στάθμευσης

ESGLÈSIA CRIST

• Φωτογραφίες Gemma Boscá

Gemma Boscá 18 Σεπ 2018

Es un paseo sencillo y diferente por nuestra comarca.