SIR EDWIN II

2,0
3,9

2301 εμφανίσεις, 70 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Jøssang, Rogaland (Norge)

SENDERISME: Pujada en Alma al Preikestolen (El Púlpit) . La idea era anar al Kjerag, però a causa de la neu que hi havia i el perill que comportava ,decidim fer el Preikestolen i batre el nostre temps de pujar/baixar. En Stavanger ens pugem al ferri que ens conduiria en 35 minuts a Jorpeland, on amb autobús vam fer els 19 Km. que ens separaven de l'inici de la ruta, el Preikestolen . A pesar d'estar plovent, la pujada es va fer en 1 hora i 6 minuts i la baixada en menys d'1 hora. Dalt estava tot en boira no podent disfrutar de les vistes ni sentir eixa sensació de vertigen al mirar cap al fiord. Ja tenim un altra escusa per tornar a Noruega, per si no en tinguérem prou motius per a tornar a este extraordinari país.

2 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες rutadura

rutadura 20 Ιουλ 2015

Un tros de Terra d'una altra dimensió, el secà brilla per la seua absència m'encanta, i les fotos una meravella

• Φωτογραφίες SIR EDWIN II

SIR EDWIN II 20 Ιουλ 2015

Ja que fer una escapadeta Pepe i disfrutar de uns altres paratges. Encara que la cervesa coste un poc més que ací.