3,6
7,1

171 εμφανίσεις, 4 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Vrysopoyles, Thessaly (Greece)

Sortim de la base militar de Vrisopoules. La primera part de la ruta remontem les pistes d'esquí fins al peu del primer pic, Agios Antonios (2815 m). Aquesta primera part es fa bastant llarga. Nosaltres no vam pujar aquest primer pic però hi ha un caminet que puja bastant a sac cap a dalt, i que després baixa en direcció Skolio ajuntant-se amb el track. Rodegem Agios Antonios i aleshores ja veiem el camí fins a Skolio (2911m). Un cop a Skolio el camí fins a Skala (1865m) es fa per la carena amb unes vistes impressionants. Són 10 min d'un pic a l'altre aproximadament.
El camí d'Skala a Mytikas (2918m) és extremadament èpic. Quan la boira ho permet, les vistes són increïbles. Si plou pot ser perillós perquè és un tram molt empinat i cal grimpar, hi ha gent que ho fa amb corda però no és necessari. En total vam trigar quasi 5h en arribar al pic de Mytikas i 3h en arribar a la base militar un altre cop, però anàvem parant de tant en tant.

We begin in the militar base of Vrisopoules. We have to follow the teleski and continue the mountain road surrounding the first peak, Agios Antonios, and on the end of the road we will see the path to Skolio (2911m) marked with red and white marks. Once in Skolio we follow the path to Skala (1865m) that is just 10 minutes walking with really epic views. The path from Skala to Mytikas (2918) it is impressive but can be a little bit dangerous because it is very steep. There were people using ropes but we didn't.
We finally spent 5h to arrive to Mytikas and 3h to return to the militar base.