LAZAR HUBERT

7,4
14,86 χιλιόμετρα

40 εμφανίσεις, 0 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Litóchoro, Central Macedonia (Greece)

Parking na Prioniju – vrh Mitikas oko 18 km ( uspon 2000/spust 2000 )

Za prelazak staze potrebno je oko 15 sati umerenog hoda, preporuka je da učesnici budu dobro fizički pripremljeni. Od opreme zahteva se čeona lampa i šlem ili se ide na sopstvenu odgovornost.

Sa parkinga na Prioniju ( 1100 mnv. ) krećemo se usponom i odlično uređenom i širokom stazom po mraku do doma A koji se nalazi na 2100 mnv. Nakon pauze krećemo takođe konstantnim usponom preko stena i sipara do vrha Skala na 2866 mnv.
Nakon kraće pauze sledi završni uspon na Mitikas stenama i to spustom od oko 100 metara i usponom po stanama do samog vrha na 2918 mnv. Prilikom završnog uspona imamo dva, tri eksponirana dela na stazi pa je potrebna veća opreznost, eksponirani delovi su gusto markirani do samog izlaska na vrh.
Postoji mogućnost korišćenja užarije ali nije neophodna ( mi nismo koristili užad ).

Sledi spust i odpenjavanje istom stazom i preko vrha Skala i doma A povratak na Prioni.
Ova predivna akcija sažeta je u 18 kilometara i 15 sati sa usponom od 2000 i spustom od 2000 metara prilikom čega smo imali noćni uspon od 1 sata i noćni spust od 30 minuta.