Outdoor Quest

3,3
6,7

5 εμφανίσεις, 1 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Torlundy, Scotland (United Kingdom)

Aonach Mor - Golden Oldie (West Face)
Grade II

Participants: Marta, Rob, Marti

CA
14/3/2019
Deixem el cotxe al parking del resort i agafem la gondola per pujar a les 9.00.
Un cop a dalt ens dirigim cap a la dreta seguin un camí poc marcat que ens porta a la altre cara de la muntanya. Remuntem la vall fins arribar al peu de la via.
Comencem a pujar caminant i sobre les 12.00 arribem al punt on comença l'aresta pròpiament.

Seguint l'aresta de roca evident arribem al cim a les 15.00. En els últims metres desapareix l'aresta i el camí es converteix en una rampa nevada. Un cop a dalt no tenim visibilitat, així que ens hem de guiar amb mapa i brúixola per fer el camí de tornada fins a trobar l'estació d'esquí. MOLT DE COMPTE AMB LES CORNISES! cal intentar seguir l'altiplà pel centre.

Un cop trobem l'estació d'esquí seguim els remuntadors cap abaix. La tornada fins la gondola és evident.
Arribem a la gondola a les 17.30 i baixem cap al cotxe.

----------------------------------------------------------------

EN
14/3/2019
We leave the car at the resort's parking lot and take the gondola up at 9.00.
Once we get to the top we go to the right and follow an unmarked path that leads to the west side of the mountain. We go up the valley until we reach the base of the route.
We walk up a bit and at 12.00 we reached the point where the ridge begins.

Following the obvious rock ridge we reach the summit at 15.00. In the last meters the ridge disappears and the path becomes a snow-covered slope. At the summit we do not have visibility, so we have to advance with map and compass all the way back to find the ski resort. BE VERY CAREFUL WITH CORNICES! You need to try to follow the plateau through the center.

Once we find the ski resort we follow the ski lifts down. Then the return to the gondola is obvious.
We arrive at the gondola at 17.30 and we go down to the car.