Xesco Hernandez

7,8
15,69 χιλιόμετρα

34 εμφανίσεις, 1 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Perabeua, Catalunya (España)

Comencem amb 700 m D desde el camping Port de La Vall fins a Castell Saverdera tot per sender. Sant Pere de Rodes i Castell Saverdera, llocs amb màgia.
Desde Castell Saverdera seguim una carena amb vistes espectaculars, vistes als dos costats Port de la Selva, Roses i Cap de Creus. La carena és dificil de correr, rocosa i revirada.
Abans d'arribar a La Selva hi ha un tram de pista cimentada que no m'agrada massa, pel ciment, l'entorn es maco. Potser val la pena baixar per altre lloc, es pot baixar més Est.
El tram de La Selva a l'Erola va al costat de la carretera per un carril de terra per a bicis i caminants.
De l'Erola al camping pel camí de ronda.
Itinerari de forta pujada inicial, amb bones vistes del cap de creus, amb l'encant de Sant Pere de Rodes i Castell Saverdera. Amb un bon tram de carena una mica técnica. La part final molt més corredora, pistes còmodes de baixada i planeres.