Xesco Hernandez

5,3
21,1 χλμ

617 εμφανίσεις, 64 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Pedralbes, Catalunya (España)

Itinerari en que predominen els senders pel bosc encara que també te algúns trams de pista.
Els primers kilometres van per sender planer i va be per escalfar.
Fins el Km 5 , més enllà de Can Cuiàs, anem per senders pel bosc generalment planers i veient sempre Sant Pere Martir.
Al Km 6 canviem de vessant i passem a veure el cantó de Sant Feliu. Aquesta part en que anem cap a Penya del Moro i fins a Sta Creu predomina la pista encara que passem un parell de trams de sender.
Despres de Sta. Creu d'Olorda (Km 12) reprenem els senders estrets pel bosc. Zona més trialera que abans. Seguim així fins al turó de Can Pascual ( Km 15).
Anem passant per pistes unes més grans que altres fins tornar al Coll de can Cuias i novament senders fins a Placa Mireia.

Συντριβάνι

Font de. Rector

Font del Rector. No te aigua

Ορεινό πέρασμα

Coll de Can Cuias

Creuar carretera

Creuar la carretera en aquest punt i agafar sender que va per damunt de la carretera.