montagut

8,7
17,31 χιλιόμετρα

24 εμφανίσεις, 1 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή l'Estartit, Catalunya (España)

Rera els calorosos dies d’estiu, sovint gaudim de dies assolellats i de mar en calma, per això és molt agradable fer una excursió marítima al Parc Natural del Montgrí – Illes Medes, visitant diverses cales de la costa i les illes.
Amb sortida des del port de l’Estartit, naveguem en direcció nord, resseguint de ben a prop els penya-segats i cales verges de la costa del Montgrí, situades a mig camí entre l’Escala i l’Estartit. Durant el trajecte passem per indrets tan idíl·lics com les cales Pedrosa i Ferriol i l’espectacular roca Foradada, on només petites embarcacions hi poden passar per sota,
La Reserva Marina de las Islas Medas està situada a un km de la costa. Es tracta de un arxipèlag format por set illes petites i algun illot. Va ser declarat Parc Natural Nacional Protegit a l'any 2010, degut a la gran varietat de fauna i flora marina que es pot trobar.
ρεμέτζο

Illes Medes

• Φωτογραφίες Cuca de llum

Cuca de llum 6 Οκτ 2019

Barquejada agradable, sortint del port de l'Estartit fins a la roca Foradada i donar la volta a les illes Medes. Matí fantàstic i en molt bona companyia!