52,71 χιλιόμετρα

94 εμφανίσεις, 11 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Falset, Catalunya (España)

Ruta d’enduro força trialer, feta a partir d'una molt més llarga de @rutaventuratt. Nosaltres no teníem tant de temps com per fer-la sencera, i en un moment donat vam girar cua i ens vam buscar la vida per a no arribar tard, però... ens la vam complicar amb més trialeres (i vam arribar una mica tard a dinar). He marcat on vam a esmorzar, a la plaça de Porrera, que és molt maca, i una trialera que vam fer per equivocació, però que vam gaudir molt. La vam fer a primavera i els rius anaven plens, vam fer alguns passos de riu.

Ruta de enduro bastante trialero, hecha a partir de una mucho más larga de @rutaventuratt. Nosotros no teníamos tanto tiempo como para hacerla entera, y en un momento dado dimos la vuelta y nos buscamos la vida para no llegar tarde, pero ... nos la complicarnos con más trialeras (y llegamos un poco tarde a comer). He marcado donde fuimos a desayunar, en la plaza de Porrera, que es muy bonita, y una trialera que hicimos por equivocación, pero que disfrutamos mucho. Fue en primavera y los ríos iban llenos, hicimos algunos pasos de río.

Esmorzar a Porrera

Trialera prescindible

2 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες epuigmartin

epuigmartin 2 Απρ 2018

Cal dir que la ruta està editada... no donareu els tombs que nosaltres vam fer! (ja fareu els vostres ;-))

Cabe decir que la ruta está editada... no daréis las vueltas que nosotros hicimos (ya haréis las vuestras propias;.))

• Φωτογραφίες rutaventuratt

rutaventuratt 5 Απρ 2018

Espero que us hagi agradat. Si mai voleu fer alguna ruta per la zona o més enllà (Ribera, Terra Alta...) em pots contactar per privat i us puc ajudar.