reivax777

Recorded Ιουνίου 2015

72,43 χιλιόμετρα

2449 εμφανίσεις, 40 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Radicofani, Toscana (Italia)

5a Etapa Radicofani - Montefiascone

Esmorzem a l'alberg ben d'hora amb la companyia de les parroquianes. El dia està emboirat i no podem gaudir de les vistes així que baixem a tota velocitat de Radicofani. Però la baixada dura poc i tornem al puja baixa de cada dia. No se quina mania tenen els Italians de fer tots els pobles a dalt de la muntanya. Esmorzem a Proceno i fem via a Acquapendente. A partir d'aquí el camí sembla pla fins a Bolsena, i dic sembla perquè jo, un pobre ilús m'ho pensava i després de pujar i baixar tot el dia m'han explicat que el llac està en el cràter d'un volcà… Abans d'arribar a Bolsena ja tenim unes vistes magnífiques del llac. Baixant de San Lorenzo el camí es fa poc transitable fins arribar a unes escales (millor seguiu un tram per carretera) i acabem fent drecera pel mig d'un camp on hi havia pastant una mare senglar i els seus porquets. Pugem i baixem innumerables vegades fins arribar al poble de Bolsena. Dinem a Bolsena i visitem el poble i el llac que val molt la pena. Tornem al camí que continua tan o més trencacames. Una calor insuportable dona pas de cop i volta a un vent gèlid i humit, portem tot el dia amb tempestes rondant-nos. Quan ja sembla q ens salvem a pocs quilòmetres de Montefiascone comença ploure a bots i barrals.
Busquem ràpidament el convent-alberg on passarem la nit. Amb l'esmorzar i el sopar inclòs ens costarà 28€/pers.
Quan deixa de ploure anem a donar una volta a peu pel centre de Montefiascone. La pujada ha valgut la pena, veiem fins i tot Radicofani i als peus el llac de Bolsena. La catedral és circular amb una gran cúpula i amaga les restes d'un Sant a la seva cripta.

Tornem a sopar a les 19:30, les monges ens donen molta quantitat de menjar i s'enfaden perquè no ens ho acabem tot. Són monges modernes i tenen wifi i tot al convent. Això sí a les 9 la porta tancada i a dormir!
Hi ha una ferreteria i aprofitem per recuperar uns quants cargols perduts pel camí.