reivax777

Recorded Μαΐου 2015

81,64 χιλιόμετρα

3256 εμφανίσεις, 71 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Siena, Toscana (Italia)

4a Etapa Siena - Radicofani

Ens llevem d'hora al centre de Siena i sortim tombant-nos de tan en tan per admirar la ciutat. Anem per dalt dels turons amb unes vistes magnífiques dels camps de blat però als pocs quilòmetres les coses es compliquen. Hi ha molt de fang. El camí és assolellat i força planer fins a Bucovento.

Aconseguim segellar les credencials, és tot un repte en alguns pobles, els ajuntaments em recorden a la pel·lícula de l'Asterix i l'Obelics, pujant i baixant escales amb els funcionaris en finestretes de fusta.

El camí comença a agafar pendent, és un continu pujar i baixar. Arribem a San Quirico després d'una forta i llarga pujada. Visitem el nucli fortificat i tornem a pujar un bon tros fins a Vignoni, un petit poble fortificat a dalt d'un turó. Gaudim d'una bona baixada fins als antics banys romans de Bagno di Vignoni. Aquí decidim agafar carretera i evitem la pujada fins a Casteglione d'Orcia, hem de reservar forces per la pujada a Radicofani. Després de 15km de pujada suau ens queden per fer més de 500m de pujada en 8km. Això, que semblaria fàcil un dia de cada dia, resulta un mur quan ja portes 77km a les rodes.

Les vistes des de Radicofani són espectaculars. Una torre solitària construïda a dalt d'una muntanya de més de 800m que es veu a centenars de quilòmetres de distància.

I allà dalt trobem un alberg molt ben preparat. Dues monges molt amables i xerraires ens donen de sopar, esmorzar i un llit per dormir. Fins i tot et renten ens peus.

Piazza del Campo

Porta Romana

Σταυροδρόμι

Desviem via francigena per inflar neumàtics

Seguim per carretera SR2

Provisioning

Forn

Recuperem camí Via Francigena

κάστρο

Bucovento (sellar a l'ajuntament)