raimonserna

2,3
4,5

2398 εμφανίσεις, 223 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Pujada d'iniciació al Montmalús, amb dos amiguets d'11 i 15 anys, molt valents. Hem sortit del pàrquing de Grau Roig per pista fins on el circuit marcat tomba a l'Oest. Aquí l'hem deixat per passar per una zona un xic menys trepitjada que ens ha obligat a ensenyar la canalla a aprendre a fer algunes voltes maria (no gaires). El material de lloguer és força feixuc i més per a una nena d'11 anys. Anem parant tantes vegades com cal. Sortim del Circ dels Colells i ens enfilem a la carena, on tornem encarem la darrera pala fins el Coll. Amb olor a cim, deixem els esquís i caminem 10' fins a dalt. Tornem a baixar fins el Coll i reprenem la Pala amb neu dura però molt esquiable. De tanta gent que ha passat gairebé sembla una pista.
Hem fet el record d'hores d'ascensió al Montmalús però segur que els amiguets (i son pare) ho recordaran molt temps com la primera amb esquís.

2 αξιολογήσεις

• Φωτογραφίες Guillem Plans

Guillem Plans 11 Ιαν 2017

Moltes felicitats per la ruta campions!!!

• Φωτογραφίες raimonserna

raimonserna 11 Ιαν 2017

Ja ho diré als nanos, gràcies