4,4
8,8
17,64 χιλιόμετρα

658 εμφανίσεις, 21 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Artiés, Catalunya (España)

Sortim de la feina divendres cap a les 18:30, a les 10:30 seiem a taula de Casa Turnay, sopem com el rics on celebrem els 40 del Xali i l'excurció de demà (ens agrada celebrar-ho abans per si de cas no tenim massa bon dia 😉)
Ens despertem no massa d'hora, esmorzem a casa Jansu, on dormim el Miquel, Xali, Alex i un servidor. Cap a les 8:30 arriben l'Esteve i en Francesc directes de Toulouse.
Anem fins a Arties i enfilem la pista direcció a la Restanca. Després d'un petit ensurt amb el gel, o quasibé hi deixem la furgoneta, ens calcem els esquí a pocs metres d'on hem aparcat i cap a Restanca (quatre esquiadors, un surf i un amb raquetes).
Anem fent tot el dia amb molta calma, fent fotos, videos Go Pro, menjant, parlant, rient, disfrutant de la muntanya i del fantàstic dia que fa.
Arribem al cim rebentats per culpa dels pans que se'ns fan a les pells a les 16:15 (merda! ja ens hem perdut el partit del barça).
Tot i anar tant tard encara ens hi estem una bona estona al cim, això si, la muntanya nosaltres sis i ningú més durant tota l'estona que ens hi quedem.
La baixada és una mica compuedensen, la neu està força encrostada als trams superiors i a sobre la primera pala rebentada.
Al segon trams, un cop passat el primer coll ja comencem a disfrutar una mica més. Després ens emboliquem per un bosquet i anem a para just a robre la restanca.
Ens descalcem els esquís, i just arribem a la pista forestal ja se'ns fa de nit, baixem esquiant fins al parking, de nit i treient xispes dels esquís literalment.
A les 20:15 arribem a la furgo, cerveseta i al.lucinant del percal que ha liat la dona del Xali que al no saber res de nosaltres ja estav movilitzant a mitg país 😂
Un cop arribem a casa Jansu decidim demanar unes pizes i menjar-nos-les a casa mentre mirem videos i fem plans per l'endemà.
Fantàstica jornada d'esquí de muntanya.