Santi gavarres

2,7
5,42 χιλιόμετρα

757 εμφανίσεις, 5 αποθηκεύσεις

κοντά στην περιοχή Collbató, Catalunya (España)

Avui primer dia de sortida després de les vacances d’estiu, hem quedat en Pep i jo per anar a fer una mica de cames i una petita escaladeta per desentumir el cos.

Quedem al Dia d’Olesa com sempre, a les vuit del mati, agafem direcció cap a Collbató i deixem el cotxe sota mateix del camí de la drecera de Fra Garí.
Agafem trastos i apa a caminar, pugem per la drecera de Fra Garí fins arribar a dalt de tot on ens creuem amb el camí Vell o de Bateries, tornem cap a Collbató pel camí Vell fins a trobar el Casalot ( la bassa està plena d’aigua )
Seguim fins a trobar el camí de la Vinya Nova i continuem fins Collbató, tornem a pujar per la drecera dels Graus fins a trobar el sender que ens porta a l’esperó de l’Avi Joan.
Ens acostem a la via de l’Avi Joan i decidim fer els trams de 3º i 4º ( R1-R2-R4 ).

Agafem els trastos i cap avall, a dinar .

Dia tranquil i com sempre bona companyia.